Godinama je kompanija predstavljala svoje potrošače kao neugledne magnete za ribe koji, čudesno (i, ruku na srce, neobjašnjivo) privlače prsata ljepotice. Ovaj spot iznenada mijenja kurs i fokusira se na ljubav kao globalni fenomen kog jednostavno nema dovoljno.
Kompanija u reklami predstavlja novu liniju pod nazivom Axe Mir u nadi da će zbližiti mlade ljude da budu pokretač promjena jednim prostim, a tako jakim, aktom – poljupcem.
Reklama u trajanju od 60 sekundi poz nazivom “Ljubav” prikazuje bojna polja kao i diktatore ali sa pomalo neobičnim obrtom koji predstavlja srž nove kampanje pod nazivom “vodite ljubav, a ne rat”.
“Mladi ljudi ozbiljno razmišljaju o ljubavi i ova generacija je socijalno svjesnija od prethodnih prvenstveno zahvaljujući internetu. Želimo da se uključimo u njihove internet živote i započnemo konverzaciju i inspirišemo ljude da se ujedine na globalnom nivou kako bi podigli svijest o snazi mira. U svijetu prepunom konflikata, znam, da je najmoćnije oružje zapravo ljubav”, izjavio je Metju Mekkarti iz ove kompanije.
Navigation
Post A Comment: